Mijn Hardinxveld-Giessendam

Home > Inwoners > Mijn Hardinxveld-Giessendam

Mijn Hardinxveld-Giessendam

Afhandeling van uw aanvraag

Uw aanvraag/melding voor een product of dienst registreren wij in ons digitale systeem. Wij geven uw aanvraag/melding een zaaknummer. Hiermee kunt u de afhandeling digitaal volgen. U krijgt binnen 5 werkdagen een brief van ons met de persoonlijke pincode die u hierbij nodig heeft.

De afhandeling van uw aanvraag/melding bestaat uit de volgende stappen (statussen):

  • uw aanvraag/melding hebben wij ontvangen
  • uw aanvraag/melding hebben wij in behandeling
  • uw aanvraag/melding hebben wij afgehandeld


Wanneer u bij uw aanvraag/melding uw e-mailadres invult, krijgt u bericht zodra wij de status van uw aanvraag/melding hebben veranderd.

Wilt u de status van uw aanvraag/melding weten?

Ga naar 'Opvragen status', vul daar uw zaaknummer in en klik tenslotte op de knop 'Status'.

Ga naar OPVRAGEN STATUS