Servicenormen

Home > Inwoners > Servicenormen

Servicenormen

Website 

  • Binnen 1 klik bent u bij onze meest aangevraagde producten en diensten.
  • Gemakkelijk inloggen via DigiD, uw persoonsgegevens worden direct ingevuld.
  • Een digitale (aan)vraag is op ieder moment mogelijk.
  • Bij een aanvraag altijd een bevestiging met informatie over uw aanvraag, zoals levertijd meegestuurde stukken en contactpersoon.
  • Bij een online afspraak sturen we u een bevestiging met alle informatie. Via de bevestiging kunt u de afspraak wijzigen of annuleren.
  • Binnen 1 werkdag antwoord als u feedback geeft op onze website (tips voor website).
  • Website past zich automatisch aan uw telefoon of tablet aan.
  • Bij een dienst of product in de webwinkel melden we de levertijd en welke gegevens wij van u nodig hebben, afhankelijk van het kanaal dat u kiest.

Balie 

  • Maakt u een afspraak? Dan wordt u altijd op uw afspraaktijd geholpen.
  • Als u dat wilt, sturen we een e-mail zodra uw nieuwe paspoort, ID-kaart of rijbewijs klaar ligt.

Telefoon

  • Binnen gemiddeld 30 seconden nemen we de telefoon op. Tel.: 14 0184
  • Wij streven ernaar om uw vraag in het eerste contact te beantwoorden.
  • Wij verbinden u in 1 keer door naar een medewerker met het juiste specialisme.
  • U wordt gegarandeerd teruggebeld als de juiste persoon niet bereikbaar is.

Post 

  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging met behandeltermijn of direct
    antwoord op uw brief of e-mail.