Servicenormen

Website

  • Binnen 1 klik bent u bij onze meest aangevraagde producten en diensten.
  • Gemakkelijk inloggen via DigiD, uw persoonsgegevens worden direct ingevuld.
  • Een digitale (aan)vraag is op ieder moment mogelijk.
  • Bij een aanvraag altijd een bevestiging met informatie over uw aanvraag, zoals levertijd meegestuurde stukken en contactpersoon.
  • Bij een online afspraak sturen we u een bevestiging met alle informatie. Via de bevestiging kunt u de afspraak wijzigen of annuleren.
  • Website past zich automatisch aan uw telefoon of tablet aan.
  • Bij een dienst of product in de webwinkel melden we de levertijd en welke gegevens wij van u nodig hebben, afhankelijk van het kanaal dat u kiest.

Balie

  • Maakt u een afspraak? Dan wordt u altijd op uw afspraaktijd geholpen.
  • Als u dat wilt, sturen we een e-mail zodra uw nieuwe paspoort, ID-kaart of rijbewijs klaar ligt.

Telefoon

  • Binnen gemiddeld 30 seconden nemen we de telefoon op. Telefoonnummer: 14 0184.
  • Wij streven ernaar om uw vraag in het eerste contact te beantwoorden.
  • Wij streven ernaar u in 1 keer door te verbinden naar een medewerker met het juiste specialisme.
  • U wordt zo snel mogelijk teruggebeld als de juiste persoon niet bereikbaar is.

Post en e-mail

  • U ontvangt van ons een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.
  • Daarna wordt uw brief of e-mail inhoudelijk in behandeling genomen.